Niedzielne Dietetyczne Pogaduchy #3

Niedzielne Dietetyczne Pogaduchy #3

Wiele osób jest przekonana, że aby być zdrowym i sprawnym, musisz wyrzucić z diety, to co lubisz i cierpieć. To nie jest klucz. Jeśli dieta wydaje się pozbawieniem wolności … robisz to źle. Oto jak to zrobić.

Joel

Każdy, kto próbował schudnąć, zna tę zasadę: wyrzuć „złe” jedzenie, zaprzyjaźnij się
z piersiami z kurczaka i jedz warzywa. Majonez, chleb, ciastka? Wszystko jest złym, kusicielem i rujnuje Twoje wyniki. Tak więc, jeśli kochasz ciasteczka, szkoda, bo na diecie musisz o nich zapomnieć.

Znasz to?

Cóż, jest kilka problemów z tym tokiem myślenia: Po pierwsze: utrata masy ciała jest zawsze wynikiem deficytu kalorycznego, a nie specjalnych kombinacji żywności, czy unikania jakichś tam produktów i tak dalej. Po drugie: niezwykle trudno jest żyć w rygorze: „wszystko albo nic”. Na początku tak, łatwe wydaje się wyrzucanie słodkich lub mącznych pokarmów
i twierdzenie, że nigdy ich nie dotkniesz. Ale to się po prostu nie dzieje. I nie powinnaś odczuwać presji, by odżywiać się w tak restrykcyjny sposób. Zaczynając dietę często eliminujesz całe grupy żywności, co jest niezdrowe i niebezpieczne, a eliminacja Twoich ulubionych potraw, utrudni trzymanie diety! Ponieważ rezygnacja z ulubionych rzeczy może być najgorszą rzeczą dla Twojego zdrowia i wyników na diecie.

 

Nie możesz żyć na rygorystycznej diecie przez resztę swojego życia. Musisz stworzyć dietę, która będzie pasować do Twojego stylu życia, a nie zmuszać się do przyjęcia zupełnie nowego stylu życia dla swojej diety.

„Bez względu na to, jak długo podróżowałaś po niewłaściwej drodze, zawsze możesz wytyczyć nową drogę w kierunku zdrowszej, lepszej siebie. Zawsze istnieje możliwość zmiany kursu. .”

Zapraszam Cię serdecznie do najnowszego podcastu, w którym podaje pewne zdrowe nawyki żywieniowe, które pomogą Ci zakończyć dietetyczne ograniczenia i zmienić swoje zachowanie. Kolejny raz podejmę próbę nauczenia Cię rozwiązań w zakresie lepszego dietetycznego stylu życia!

 

Najważniejsze jest to, że…

Porzuć restrykcyjne diety, przestań się pozbawiać przyjemności z jedzenia i zacznij jeść w sposób zrównoważony, zdrowy i przyjemny. Możesz jeść czekoladę, lody, pizzę, itp. z umiarem i nadal schudnąć. Chodzi o moderację i monitorowanie rozmiarów porcji. Pamiętaj, że utrata wagi nie jest projektem krótkoterminowym. Utrzymanie diety to najtrudniejsza część utraty wagi, zwłaszcza po początkowym entuzjazmie. Mam nadzieję, że będziesz kontynuować dietę bez względu na wszystko. Jeśli wprowadzisz elastyczność na swój talerz, nie będziesz w stanie zawieść. I pamiętaj, że jest O.K., jeśli zajmie Ci to trochę więcej czasu: chcesz być szczupła i zdrowa na całe życie, a to projekt długoterminowy. Jako uzupełnienie, pod tym linkiem otrzymasz ebook „Dieta Na Całe Życie” i poznasz dietę, do której nie musisz podchodzić bardzo rygorystycznie. Dietę, która może towarzyszyć Ci całe życie. A do tego taką, która poprawi Twoje samopoczucie, zdrowie i wygląd! Napisz, ile razy w życiu próbowałaś restrykcyjnych diet? Czy masz może coś jeszcze do przekazania ze swojego doświadczenia? Daj mi znać w komentarzu!

To co?…

Do następnego… 

Salute!

Joel

joel@serwer20591.lh.pl

Znajdź mnie w Social Media

One thought on “Niedzielne Dietetyczne Pogaduchy #3”

  • Dzięki, za wysłuchanie mojego podcastu! Mam nadzieję, że Ci się podobało. A prezent przypadł Ci do gustu. 🙂

    Jeśli masz jakieś pytania, proszę napisz poniżej. Obiecuję, że odpowiem sprawnie Twój komentarz pozostawiony na moim blogu, czy też na fanpage’u, więc nie wstydź się!

    Bądźmy w kontakcie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: